Flatan och haren

Sexhundranittiosju.

Idag skulle jag egentligen åka till Vänersborg. Men klockan nio igår kväll kom någon på att "det är nog ingen idé att ha ett årsmöte". Det ställer till kaos för mig och jag lider för tillfället av lätt panik. Men det löser sig. Klart det gör.

Det händer ju roliga saker också. Som att haren Christian till slut tackade ja till att vara ljudtekniker på Rocky Horror. Att han ens funderade på att säga nej. Helt tokigt. En annan rolig sak var att jag igår gick in på Statoil och sa "HAR NI LOTTER?!". Hoppas att han tyckte att jag verkade desperat. Jag vann trettio spänn. Jag kände mig på att det var vinstdags för mig. Att jag köpte lotter för en hundring är en helt annan sak. Jag sa ju att jag skulle vinna. Det gjorde jag ju. Fast jag förlorade desto mer. Men det har som sagt inget med saken att göra.

Helgen kommer att bestå av resande och årsmöten. Det ska bli kul. Även om jag hade behövt en mjukstart med årsmöte idag.

Kronprinsessan och Daniel ska gifta sig! Gud vad bra. Som jag har längtat. Mest hoppades jag på att uttalandet igår skulle handla om att de hade gjort slut och att Victoria skulle komma ut som flata. Tji fick jag.

Puss!

Maia Hirasawa - South Again

För att radioprataren sa Maria Hirasawa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0