Han med tatueringen

Sexhundranittiotre.

Maria kommer in med sin Göteborgska och skrämmer mig med ett "Är du förberedd?" och ett efterföljande "Sist hade de med sig powerpointpresentationer och grejer!". Kanske jag kan agera en powerpointpresentation om det behövs...?

Nåväl. Man kan inte förbereda sig så mycket när man är trailertrashpeople. Jag har i alla fall börjar förbereda för ett inflyttningsparty. Jag vill bjuda: hon som jobbar på ICA Hagahallen som alltid hängde på bingon när jag jobbade där, hon som jobbar på ICA på Våxnäs "Hej jag heter Annica. Jag jobbar på frukt och grönt", Gerd (som egentligen heter något annat), han som jobbar på Nöjesbutiken som har en rolig tatuering. Ja på tal om det.
hogie: Vilken fin tatuering du har!
han på Nöjesbutiken: Tack! Det brukar låta tvärtom.
hogie: Det ser ut som något från Lars & Maxim i Herman Hedning.
han på Nöjesbutiken: Ja jag vet vilken du menar...

Och så vidare. Efter vårt samtal kom jag att tänka på... Tänk om det är han som ritar Lars och Maxim?!

Nu måste jag tydligen gå.

Puss!

Name the pet - Get on the bus

För att den var på radion nyss. Fantasi.

Kommentarer
Postat av: Fadren

och varför är inte Tård & Mård med på bjudningslistan?

2009-02-21 @ 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0