Svenne och Lotta. Svenne och Ebbot.

Sexhundranittiotvå.

"Är det tystnadsplikt i det här jävla programmet eller?! Får man inte säga som det är?!". Jag får inte nog av det senaste avsnittet av Mammas nya kille, så roooooligt!

"Jag börjar gråta! Grattis! Hoppas du är nöjd inombords!"... Roligast är när Bengt säger: För alla er som undrar vad som händer så sitter Katla under mixerbordet här i studion och låtsasgråter. Nej, det är äkta tårar! säger Katla. Men enligt Bengt så är det inte alls det, utan Katla sitter och petar sig själv i ögonen så det kommer tårar.

"Om jag inte får läsa nu så kör jag in hela pekfingret i ögat!!". Jag börjar nästan själv gråta så roligt är det.

Ikväll är det som det händer. Det vi aldrig trodde skulle hända. Soundtrack of our lives och Sven-Erik Magnusson på scenen samtidigt! På Nöjesfabriken. Det kan vara det största som hänt. Plötsligt blev allt annat oviktigt och kvällens spelning det viktigaste någonsin. Jag som inte tänkte gå. Jag som tänkte.. Soundtrack är ju soundtrack. Men med Sven-Erik Magnusson! En får ju inte missa't. Nu känns ålandskryssningen med Sven-Ingvars än mer aktuell.

Jag fryser. Det snöar. Jag har egentligen ingenting att göra här. Men jag ska inte gnälla för det för om två veckor kommer jag drunkna i saker jag ska göra. Resa hit resa dit och tillbaka och sen upp och ner igen. Och mitt i allt det här har jag glömt bort Handen på Hjärtat. Minns ni förra inlägget? När jag var så glad att TINC ska spela på Putte i Parken? Skit i Putte i Parken! De kommer ju till Koriander med Handen på hjärtat. Och det har jag ju vetat nästan hur länge som helst.

Nu ska jag leta efter papper. Eller dokument som det heter på finare språk.

Puss!

Johnossi - Bobby

För att vi ser fram emot att kvällens spelning knäcker den i Säffle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0