Brats och beslut och lite skägg

Sjuhundrasextiofyra.

Jag spillde precis en halv mugg Loka över den här datan. Vila i frid om du inte vaknar mer! Hoppas drulleförsäkring på jobbet funkar.

Imorrn är det hemresa. Känns fint med tanke på vilken trist avslutning jag fick på den här kongressen. Enligt kongressbeslutet så ser det inte ut som att min tjänst finns kvar i januari. Och när jag har klurat lite på det så verskar det som att min tjänst är den enda som försvinner. Väldigt rörigt och förvirrande det hela. Släpp'et och gå vidare helt enkelt. I yran förut idag sa jag dessutom "Kan jag väl" när Ann-Sofie frågade om jag kunde ta hennes nattpass. Iofs så börjar vandrarhemsrummet suga musten ur mig.

Dessutom så invaderades vi idag av brats. En av dem ville inte sluta prata med mig. Allt jag ville var att diska. Till slut såg jag min chans när han sa "Jag kan ta din disk, jag står ju ändå här och håller på". Jag tackade så hemskt mycket och gick snabbt därifrån. Han hade bakåtslickat hår och hela kalaset.


Tommy har lätt kongressens stiligaste skägg.

Jaha. Då börjar jag inte jobba förrän tio idag då. På min lediga dag. Slå ihjäl några timmar i Göteborg. Hugo frågade om jag ville följa med och åka slut på hans åkbiljetter på Liseberg. Jag sa nej. Han ville åka Balder. Hahahaha... Tänk om jag skulle åka Balder. Otroligt festligt. Dessutom stod Hugo oroväckande nära mig när han pratade.

Puss!

Lars Winnerbäck - Hugger i sten

För att nu vill jag faktiskt ha dig här på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0