En rullad tårta

Sjuhundrasjuttioett.

Det blev en rulltårta av blåbären. Inte av blåbären men av mjöl och ägg och vad man nu har i. Jag har inte smakat, för den luktar ägg. Och då har jag ändå minus ett ägg i. Jag kanske skulle gå till en hypnotisör och trolla mig till att gilla ägg.



På tal om hypnotisörer så tänkte jag att jag idag ska pallra mig in till stan och investera i Lars Keplers Hypnotisören. Det kan bli min sommardeckare. Jag ville att det skulle vara Kajsa Ingemarsson som har skrivit den. Men sen stod det i nån bildtext i Aftonbladet att "han" och "hans"... Och Aftonbladet är självklart med på det här pr-tricket och gjorde här bort sig... Nu tror jag mer på Kristoffer Leandoer. Jag går iaf på't och måste läsa den.

Idag är Timo Räisänen med på Allsång på Skansen. Det bästa i det bästa! Timo är den enda som har sagt hogie rätt från början. Kanske för att han är duktig på engelska. Jag kanske ska byta namn och flytta till ett engelsktalande land? Jag fick träna på min engelska när jag spenderade cirka tolv timmar om dygnet i Gothia towers för några veckor sen. Tornen invaderades av fotbollspelare och de envisades med att fråga mig saker. Såg jag ut som någon som jobbade där eller? Nej. Jag pratar amerikanska. Det är fan inte okej.

Nu är Chrille Krök och packar ihop turnésaker. Han är lite nervös och rädd. Det ska han vara.

Puss!

Timo Räisänen - Rambling


För att jag skulle också bryta huvudet av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0