Jävla oflyt hele tin

Sjuhundrasjuttiofyra.

Jag och Marcus konstaterade att det var alldeles för längesen vi åkte på konsert tillsammans. Trots att han envisas med att vid varje sammanstrålning passa på att lägga fram att han fortfarande har plåtar till Coldplay till övers så har jag ännu inte mjuknat. Nej, en scroll och klick på ticnet som vi sakta men säkert arbetade fram tycker jag låter hur fint som helst. Varför inte det här, till exempel? Lite Eros har väl ingen mått sämre av.

Idag såg jag Slim Susie för trehundraåttiofjärde gången. Då tipsade syrran om det här fina klippet:



Det är klart man längtar till Bröllopsfotografen.

Jag är så trött så jag inte är trött längre. Trollvandring liksom suger ut'et ur en. Men mest av allt sög turen till ankan igår musten ur mig. Som en enda högstadiereunion. Ska vi slå vad om att minst fem pers kommer fråga om vi fortfarande är ihop, tänkte jag fråga Ralle. Andra personen som jag pratade med frågade det. Tycker ni att vi ser kära ut eller? Nej, just det. Det var när jag hade piercing, men jag har tage ut den nu'ra.


Undrar om inte jag var den som såg mest fram emot trollvandringen. Tindra ser ganska skeptisk ut och verkar leta efter flyktvägar.

Jag ger't ett försök. Sömnen.

Puss!

Tuva Novotny - Newfound lover

För att den ju faktiskt har varit en stående bet på gamla fina hogieskills (R.I.P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0