Allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen

Sjuhundrafyrtiotvå.

Om allt går som jag vill så finns det strax kaffe i köket. Jag hörde att det rusade in tanter och att något klingade fint i köket. Då tänker jag smyga in och sno kaffe. Kanske att jag frågar om jag får ta... Kanske inte... Dagens bus.

För övrigt så har jag fortfarande inte förlåtit Rasmus Jansson. Han (du) kanske tror att det går över snart. Aldrig! säger jag då.

Igår vann jag femtio spänn på triss. Det var väldigt oväntat. Jag brukar vinna saker, men aldrig på triss. Benny kanske blev avundsjuk för hon köpte lotten innan mig. Jag sa att vi skulle köpa två nya för vinsten, men det ville hon inte. Egentligen ville hon nog inget annat i hela världen.

I morgon är det nationaldagen och jag tänkte att det är ju en perfekt dag att propagera för att Sverigedemokraterna inte ska få komma in i parlamentet. Men vem orkar det? Inte jag i alla fall. Jag är faktiskt demprimerad.

Puss!

Håkan Hellström - Det är så jag säger det

För att Christian inte verkar fatta att han måste gå och se Håkan Hellström när han ändå är på Peace & Love. För att se Faith no more för övrigt... I know, det är sinnessjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0