Ännu mer hittepå!

Sjuhundrafemtiosju.

Ska de spela Michael Jackson hela dagen på radion så måste jag gå och lägga mig i nåt hörn. Inte för att jag tycker att Michael Jackson är värdelös, men Michael Jackson åtta timmar i sträck är värdelöst. Det vore nåt om de kunde spela alla spåren från Motown 50. Det skulle jag gilla. Dessutom så var det väl en rätt schysst död? En superstjärnedöd. Ung, precis innan avslutningsturnén. Helt rätt gjort, Michael!

Ååååååh... nu ska Fredrik Strage lägga sig i också. Jävla hittepå. Vem orkar med Fredrik Strage?

Intressant var i alla fall att jag och Christian satt uppe i natt när de på radion skrek "Vi har fått ett telegram! Nånting... Michael Jackson är död..?". Väldigt spännande var det hela. Fantastiskt det här med internet. För fyrtio år sen hade vi fått veta det nästa vecka. Vi satt uppe för att vi hade varit och fiskat. Inte för att vi är pundare som är uppe halva natten och pundar. Vi fick fisk också. Isac sa att det inte går att fiska med majs... tji fick du! Jag fick minst lika mycket fisk som maskmetarna.

Idag är det fredag och nästa vecka är jag ledig :D Happy! Happy! Joy! Joy! Vad ska du göra då, när du är ledig? undrade Chrille Krok. Jag ska cykla, bada, läsa, kolla mejlen, kanske åka inlines, äta glass, vara hos Mård och Tård (ja det ska jag, så ni kan börja förbereda er nu), baka, fika med nån fin kompis, klappa på kompisars bäbisar (ja det ska jag, så ni kan börja förbereda er nu), se på film, träna på att gå ut på balkongen... det finns massor av saker jag kan göra.

Imorrn åker Christian till Dalarna. Då måste jag hitta på nåt bra. Så jag kan säga att jag hade mycket roligare än honom. (egentligen ska jag sitta i garderoben hemma och gråta för att Christian kan se Håkan men inte jag...).

Igår ringde Ralle. Det var väldigt mystiskt det hela. För i förrgår sa jag att jag ska aldrig mer ringa Ralle. Och sen ringer han. Då var jag tvungen att prata. Men jag vet inte... Han försöker nog måla över det här med Muse. Det går inte måla över! Försöker måla över det med att vi ska åka till Arvika tillsammans... Det är lite som en bal på slottet. Jag får nog trakassera honom lite mer. Jag har inte varit tillräckligt hård. Jag ska göra det på söndag, när vi skulle prata i telefonen igen. Kanske att jag svara... kanske inte... hör å häpna...

Puss!

Babian - Jag exploderar om du säger nej

För att jag skulle kunna åka till Putte i parken bara för att få uppleva Babian. Jävla hittepå vad bra det är!

Kommentarer
Postat av: fett

se det positivt hoogan. tänk på alla roliga storys som kommer att ploppa upp nu efter hans död. "michael jackson smälte till döds!" "michael jacksons näsa ramlade ner i svalget!"

2009-06-26 @ 12:21:19
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Jaaa... det är i magen hans, hittills vad vi har trott obefintliga, näsa ligger! Du har rätt fetto, klart det här är positivt. Jag har inte sagt något annat heller. Förutom att varannan låt på radion är MJ.



Dessutom förstår jag inte riktigt vad hysterin handlar om? Han har väl inte gjort musik på flera år, eller? Det är ju redan gjort liksom, går ingen nöd.

2009-06-26 @ 12:51:16
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: FAT

det ryktas att han inte ska kremeras utan smältas och återanvändas som lego till småbarn..

2009-06-26 @ 23:46:46
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0