Dans bort i vägen

Sjuhundrafyrtionio.

Jädrar. Jag är så mätt. Det känns som jag har ett bowlingklot i magen. Mos is not the shit i matlåda.

Under morgonen fick jag bråka med tanter som tycker att jag ska lägga tid på just deras ort. Undrar hur många såna samtal det kommer att bli? Har hittills genomlidit ett femtontal. Och vem ringer i mitten av juni och säger att jag ska göra saker? Never she said, never. Sen fick jag alltså mos på det. Jag vet ju egentligen att mos inte är bra i matlåda.

Men. Igår gjorde Kim mål. Jag visste väl det. Men alla gånger som jag sa "Ja ja ja ja JA JA... gör Kim ett till mål nu så friar jag till honom!! JAJAJAJA... neeeeeeeeeeeeej..." så blev det så klart inte mål. Synd. Det är säkert intressant att vara Kims stalker. Jag undrar när min kärlek till Kim ska gå över? Den har varit som en förbannelse över mig nu i drygt fem år. VARFÖR MÅSTE JAG ÄLSKA KIM?! VAAARFÖÖÖÖR?! Så hemska kommentarer som folk slänger omkring sig. Som att Kim är sämst. Byt ut Kim. Kim står i vägen för Zlatan. Det är snarare så att Zlatan står i vägen för hela landslaget. Jag har bollen... jag orkar inte passa.. jag dribblar.. och då tappar jag bollen.. men det gör liksom inget... jag är Zlatan. Zlaaataaan.

Idag frågade jag Gunmarie hur man gör för att träffa sig en käresta när man är i medelåldern. Hon hade egentligen inget svar. Inget svar förutom att förr i tiden, då gick man till Sandgrund. Där har din generation verkligen gått miste om något, att gå ut och dansa... Jag tror henne. Roligt att gå ut och bjuda upp. Jag skulle bjuda upp hela tiden. "En dans, månne? Får en bju' på en svängom?". Jösses. Jag skulle vara så populär på Sandgrund så jag skulle nog bli portad.  

Undrar om Kim skulle dansa på Sandgrund... Undrar om Kim tycker om mos i matlåda. Undrar om Kim skulle uppskatta Max lyxmilkshake. Själv tycker jag att det är onödigt med all grädde. Grädde är kanske den äckligaste uppfinningen någonsin. Undrar om Kim gillar grädde.

Jag borde gå ut och gå lite. Jag har faktiskt sjutton minuter kvar av min lunchrast.

Puss!

Fever Ray remix version by Lissvik - When I grow up

För att hon är allt en fenomen den där Karin Dreijer.

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Tycker det är tråkigt att inga kritiserar Zlatan när han gör något dåligt bara för att han är Zlatan. Men när t ex. Kim gör ett misstag så ska dom flesta börja hacka på honom. Inte rättvist enligt mig :/

2009-06-11 @ 13:11:33
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: hogie

Kan inte hålla med dig mer, Amanda. Dessutom är ju Kim så mycket snyggare än Zlatan. Bara det är en vinst för landslaget. Men.. Zlatan är ju Zlaaataaan...

2009-06-11 @ 13:27:21
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: fedt.

gratulerar till den nya fotbollsbloggen. porta både zlatan och kim från landslaget!

2009-06-11 @ 18:42:34
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Tack Fetis. Kunde inte vara mer nöjd över förändringarna här inne. Allt för Kim.



Mer Kim i landslaget, aldrig mer Zlatan. Porta Anders Svensson.

2009-06-11 @ 23:32:54
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vad tillhör du för töntig generation då, som inte dansar...?

2009-06-12 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0