Måste böla lite

Sjuhundrafemtiotvå.

Förresten så är jag väldigt ledsen över en viktig sak. Jag hade bestämt mig för ett par inlines (de satt som en smäck!) och skulle köpa dem igår...

Killen i affären: Det är tyvärr de sista... Det finns bara trettiosju. Det finns ännu färre inne i stan. (han pratade för övrigt Hagforsmål - det är ju kul!)
hogie: Men men... Får ni in några fler modeller i år...? (det vet jag ju att de inte får, de hade massor för någon månad sen... men hogie ska vänta, så klart...)
Killen i affären: Nej.. det är så långt in i säsongen nu... eller långt och långt.. den har precis börjat men.. nej.

BUÄÄHÄÄÄÄ HÄÄÄ. Jag ska aldrig med åka inlines! Jag ska aldrig mer åka rullskridskor! Jag ska gråta heeeeelaaaa liiiveeeet....!! På söndag ska det fina inlinesvädret börja ju.... BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL.

Puss!

The Cure - Lovecats

För att jag ska lyssna på Cure och vara deprimerad. Mjukstartar med Lovecats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0