Vad jag är bra på

Sjuhundrafyrtioett.

Förresten så gjorde jag en vetenskaplig undersökning igår. Enligt Christian så är jag bra på:

- att skoja
- att prata när vi ska sova

Mina färdigheter (hogieskills) är:

- att göra hemmagjord pizza
- färger
- katter
- att ta hand om Christian


Det här är alltså det jag är bra på och mina färdigheter (hogieskills). Inte så jävla mycket att hänga i granen. Jag ska ta upp undersökningen senare idag. INNAN vi ska sova. Kanske klockan åtta.

Puss!

Morrissey  - First of the gang to die

För att jag vill se Morrissey också. Jag ska lära mig att tycka om Morrissey mer än Muse. Träning. Då kanske jag kan tycka om dig igen Rasmus Jansson. KANSKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0