We are all the winners

Sjuhundrafemtioett.

Nu har jag få tavlor och saker till mitt kontor. Men det ser fortfarande ut som... ett tråkigt ställe. Får nog ta tag i det här. På allvar.

Idag har jag varit på Isacs skolavslutning. Det var så himla kul. De sjöng Huvud, axlar, knä och tå och sen... hör och häpna... We are all the winners! Så sjukt bra skolavslutningslåt! Och oväntad! Jag filmade spektaklet eftersom det var så roligt. Ska lägga upp det här någon dag så ni får dela glädjen med mig. De avslutade allt med, inte så oväntade, Den blomstertid nu kommer. We are all the winners... Coola fröknar, tycker jag.

Igår bokade jag biljetter till Drag me to hell och när jag kom hem hade jag fått två biocheckar i postlådan! Så himla bra. Men jag läste precis en recension av Drag me to hell och fick ångest. Så nu har jag bestämt att vi ska gå på I love you man istället. Han är så rolig, Jason Segel. How I met your mother är det roligaste som gått på teven på massor av år. Jag skrattar så jag nästan dör av Robins åttiotalshit.

Det blev nåt knas så jag kan inte lägga in den fina videon. Men klicka här vettja!  Och inte nog med det. Robin Sparkles försökte också göra en uppföljare till Lets go to the mall. Starring James Van Deer Beek i musikvideon. Sjuka, roliga människor. Sandcastles in the sand är för övrigt inte i närheten av Lets go to the mall. Im gonna rock your body to Canadaaaaj...

Det kan inte vara lätt att vara från Kanada.

Puss!

Robin Sparkles - Lets go to the mall

För att det var hennes mörkaste hemlighet....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men hogie för fan! jag hade den där låten på hjärnan i flera veckor innan jag fick bort den, och nu är den tillbaka igen. puh!

2009-06-12 @ 15:13:22
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ha. Vi sjöng den när jag slutade sexan. Det är väl typ sjutton år sen? Kanske sexton. Jo, sexton är det nog. Fast på vår skola var det tradition att sexorna framförde en egenskriven text, så den handlade om våra lärare och sådär.

2009-06-12 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0