Kokain är farligt farligt

Sjuhundratre.

Just det. Jag måste passa på att spy ut min avsky över Kleerup också. Jag hörde honom på Morgonpasset där han bara var vansinnigt pinsam. Jag tänkte att jag ville gå och se honom spela sin fantastiska musik. Jag såg honom på stan och tänkte på intervjun i Morgonpasset ("Kleerups sista med svensk media"). Tänkte igen att jag vill se honom spela sin musik. Sen tog förnuftet över och ibland måste man säga nej till att sponsra vissa artister hur bra de än är.
Men du, har inte du lyssnat på knarkarbandet Oasis i alla år? Jooo, men de är inte dryga på samma äckliga sätt. De är åtminstone pundare som vågar stå för det.

Sådär. Nu känns det bättre. Ändå är Kleerups musik fantastisk. Det är synd om människorna. Det är synd att de måste testas positivt för kokain, ha hasch i fickan och sen tycka att det är bedrövligt att de drogtestar artister mitt under festandet. Stackars Kleerup.

Puss!

Kleerup feat. Robyn - With every heartbeat

För att det trots allt var tjugohundraåtta års bästa låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0