RAZZES KÄRLEKSANNONS

Sjuhundratio.

Hade precis en dialog med min kusin på msn. Det är faktiskt ganska längesen jag fick säga att "nej, jag och Razze är inte tillsammans längre. Det var många år sen nu". Jag frågade om han kände nån kiropraktor som kunde komma hit och knäcka ryggen på mig.
Richard: Ah men ring Razze då.
hogie: Va? Varför det?
Richard: Så kan han komma och massera dig.
Richard: Fast ni kanske inte "är i lag" längre"....

Rooooligt. Roligt att han skrev "är i lag" och roligt att han överhuvudtaget ens tänkte att jag och Razze skulle "vara i lag" fortfarande. Speciellt med tanke på att han har träffat Christian säkert ett par gånger i alla fall.

På tal om det så var Razze (som jag föredrar att kalla Ralle, men Razze ser ju så roligt ut) hemma hos oss i fredags. Han borde skaffa en tjej/dam/kvinna/. Är det nån som läser det här som har en tjej/dam/kvinna till Razze så kan ni mejla honom på [email protected]. Han är tjugotre år (tjugofyra den tredje augusti - lejon), skitlång (1,96 eller nåt), cendréfärgat hår som han färgar svart, lite skägg på hakan och moppemustasch, väldigt starka ben, bra på trummor och gitarr, tycker om band som Muse, Queens of the stone age, Mew m.m, pluggar till dataingenjör. Razze är väldigt snäll, rolig och har bra filmsmak. Med mera. Mejla honom för mer information samt planering för dejt.

Hoppas inte att han blir arg på mig nu.

Nästa helg ska jag och Chrille Krok till Göteborg och götta oss! Bonus till götterier.

Puss!

The View - Shock Horror

För att jag har tjatat om att jag har saknat The View. Men så släppte de tydligen en ny platta i februari. Tji fick jag för allt tjat!

Kommentarer
Postat av: Sörran

Det är faktiskt jag och inte Razze som fyller den tredje, han fyller den elfte eller nå´t.

2009-03-26 @ 07:46:31
Postat av: hogie

Jamen det är väl klart det är! Satt och funderade skitlänge innan jag skrev det. Han fyller den elfte. Du har tamejfan rätt. Du tredje han den elfte Tård den sjuttonde och Razzes syskon däremellan och efter nånstans. FÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅT! Men han är i alla fall lejon.

2009-03-27 @ 13:58:26
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0