Sälj en liten liten del av dig själv

Åttahundratrettiosju.

Så gick en helg från våra liv och kommer aldrig åter. Familjegeni, film och fars dag. Helgen med stort F blev det.

Roligt just nu är att Alexander säljer sin prima jurist-sperma. Detta som jag talat gott om i flera år! Sälj din sperma! Har jag sagt till vänner som jag vet skulle göra något gott om de sålde sin sperma. Hoppas verkligen att de läser det här idag.  Det enda stölliga med just den här typen av salesmanship är väl att det kan få konsekvenser som inte är så roliga. Typ att det till slut kommer fram att kvinnan är galen och tvingar mannen att ställa upp som farsa för ongen. Men ändå, ett fint inlägg i debatten tycker jag. Jag vet massa lesbianer som skulle vara etthundratjugo procent bättre föräldrar än heterosexuella par som redan har ongar. Sen tror jag väl inte att lesbianerna är så sugna på att faktiskt ligga med honom... Men det finns ju fina insemineringskit. Även hemgjorda. Med sugrör. Det är bara te å tute å köre!

Den här helgen var även helgen då vi till slut såg Patrik 1,5. Så det var ju passande. Lite onödigt för bögar att köpa nåns sperma, men ni kan gärna få köpa några ägg av mig om ni har någon att sätta in dem i. De är inte prima jurist-ägg men prima... Jag kan ganska mycket om musik. Jag är bra på att lära mig saker. Jag har rätt så bra pigment för att vara svensk och blond. Jag är bra... Ni får nog fråga någon annan vad jag har för skills, men nåt vettigt är jag nog bra på. Jag är inte speciellt snygg men jag kan nog bidra med ett par bra gener i alla fall. Jag är iofs rätt stark och har lätt för att bygga muskler. Bollsportsgenen kan jag bidra med! Det är bra.

kent har släppt nytt också. Markus Larsson som vi i gemensam kör inte gillar allt för mycket ger plattan fyra gula plus. Jag gillar nog kent vad de än gör så det är lugnt liksom. Det vore kul om de gjorde hiphop. Oväntat. Snart är det slut på det här året också. Då är det dags för bäst-det-här-året. Har varit ett rätt kasst musikår men ett par guldflarn finns det allt. Mean Streets till exempel. Babian. Snart så.

I helgen tänkte jag också att jag skulle göra slut med Christian och flytta någon annanstans och göra något helt annat. Gränna till exempel. Men jag kom fram till att det inte fanns någon anledning och att det inte vore schysst så jag fick släppa den tanken. Armbrytning! Varför har jag inte tänkt på det? Det vore en skill det.

Puss!

Markus Krunegård - Munspelsdåren

För att jag har ett munspel och önskar att jag vore en munspelsdåre. Det kanske kommer så småningom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0