Det bara händer

Åttahundratjugofyra.

Även om jag är emot alla kristna ritualer (gjorda för att människan ska synda, alla regler vill vi bryta) så tycker jag ändå att det är kül att Ida har fått ett frieri från sin karl. Grattis till det!

Nu blev saker helt plötsligt flyttade så de händer tidigare. Det var jag inte alls beredd på! Det passar iofs bättre, men ändå... Jag var liksom inte beredd.

Puss!

Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

För att jag tänkte på när jag och Ralle förlovade oss och han klämde mitt finger i dörren så det nästan dog. Vi borde ha sett det som ett tecken.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Tack! Men man kan fria för att sedan gifta sig borgerligt, eller hur? =)

2009-10-12 @ 17:58:11
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

Kaka: Nej, egentligen inte. För... Varför? Men det är okej ändå. Så länge jag själv slipper göra det så får väl alla andra göra som de vill :).

2009-10-12 @ 20:51:13
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0