Ett stötande inlägg. Men kul.

Åttahundratjugofem.

Att alla inte har samma humor som jag har är inte mitt fel. Men när någon (Christian) säger "Skynda dig att ta ett kort på mig när jag skiter på Tonys golv!" så kan ju inte jag stå där med kameran i händerna och INTE göra det. Och att den inte använda kortet vore skandal. Kanske att Christian gör slut med mig om han får veta att jag lägger upp det här... Men det kan det nog vara värt.

Att det sen fortsatte är faktiskt inte mitt fel.



Roligast här är att Tård är helt ovetandes om att vad som händer.

Jag ber om ursäkt om någon blev stött. Men då kanske ni inte ska klicka in er hos hogieskills framöver. Det är min blogg och jag tycker att det är kul. Förlåt, Christian, om du nån gång råkar klicka dig in här. Men det finns ju faktiskt värre bilder på dig som jag hade kunnat lägga upp....?

Puss!

System of a down - Pictures

För att jag har fått bilder på hjärnan. Minst sagt. En del är liksom fastetsade på horhinnan för alltid.


Kommentarer
Postat av: fedt.

klockrent inlägg hoogan !

2009-10-13 @ 18:40:54
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: Linnea

LOL från Island.

2009-10-14 @ 02:12:32
URL: http://linneaornstein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0