Fördel: hogie

Åttahundratrettiofyra.

Ibland ringer det människor till mig. Ibland ringer de från Arvika eller någon liten ort i närheten. Ibland säger de "Har du skrivit för Arvika Nyheter" sen svarar jag "ja" och efter det blir samtalet helt annorlunda. Det är jättekonstigt och har hänt ungefär en handfull gånger. Som idag när det hade ringt en rektor och pratat in ett mobilsvar, jag ringer upp honom och efter fem minuter frågar han ("för jag känner igen ditt namn")... och jag svarar ja... Sen är det som att de tror att det är en intervju vi håller på med. Idag var det lite extra roligt. För han blev alldeles vansinnigt trevlig (för att vara rektor). Jag tycker i alla fall att det är spännande. Och konstigt. Och absolut till min fördel... MUAHAHAHAHA. Suckers.

Idag åt jag en Sport lunch och en satsumas.
hogie: Jag åt upp hela.
Gubben (jag vet inte vad han heter, kanske Leif): Åt du ingen lunch idag?
Monika: Hoho! Jo, hon satt här med en full tallrik förut!

JAG KANSKE ÄR HUNGRIG!! LÅT MIG VARA! JAG KANSKE VILL BLI EN TJOCKIS! Bara för att ni är gamla och äter middag klockan två på dagen.

Idag har jag varit så där alldeles supereffektiv igen. Det betyder att jag ska gå hem om fem minuter, sen ska jag vara ledig ända tills på måndag. Sweeeeeeet. Idag ska jag köpa en jacka till Christian. Imorrn ska jag och Isac på bio. Hoppas vi gråter i kapp. På lördag ska Christian ha fest. Hoppas inte att nån gråter då. Det skulle väl vara Benny det då. Och anledningen till att hon kanske gråter är för att jag sa att jag inte vill att hon ska komma. För jag vill helst att det ska bli en fest med tre personer; jag, Christian och Lars-Ola. Hahahaha. Om ni bara visste hur kul det skulle vara. (och Carl-Jan förstås).

Puss!

Band of horses - The Funeral

För att jag har blivit besatt av spellistan som jag fick av Marcus som är från Båten. Men jag vet inte varför?

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG VILL KOMMA PÅ FÄSSSST.

2009-10-27 @ 19:01:15
URL: http://linneaornstein.blogspot.com
Postat av: hogie

DU FÅR KOMMA PÅ FÄST OM DU VIIIILL! Nu på lördag. Alltså i övermorgon. KOM BARA KOM!

2009-10-29 @ 12:51:06
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0