Fotografer och töntar

Åttahundratjugo.

Skönt. Nu har jag saker att arbeta med i några veckor. I detta rådande kaos!

Ikväll ska vi se Bröllopsfotografen. Hell yeah, ni ska minsann vara avundsjuka. Hoppas mest att jag inte har för höga förväntningar. Ikväll är det också säsongspremiär av Husfruarna. Det är spännande att Joeys syrra ska vara med och vara en ny husfru. Det var så bra förut när Joey gick direkt efter Husfruarna... How you doin'? Rooolig Joey. Inte rolig Joey i Vänner. Vänner är inte kul. Men Joey som Joey är kul. Men inte lika kul som How I met your mother är, förstås. En sak som är bra är att jag frälst Christian med How I met your mother. Vi har köpt säsong ett och två och har en skiva kvar av säsong två. Christian har ju inte sett ett enda avsnitt innan jag smygköpte säsong ett! Sen var det faktiskt så att han köpte säsong två. Det är bra manipulerat av mig. Jag borde verkligen bli lobbyist.

En bisarr sak, på tal om How I met your mother är att Christian påstår att Barney ser ut som hans far. Eller rättare sagt "som jag kan tänka mig att han såg ut när han var ung". Då sa jag att jag hoppades att hans far bara var lik Barney till utseendet... men då sa Christian att jag inte ska vara så säker på det. Var Christians pappa en player? Hade Christians pappa hundratals kostymer? Hade Christians pappa en lägenhet gjord enbart för en person och det en person med snopp? Hade Christians pappa en stormtrooper? Det är så mycket jag inte vet. Vad hette Christians pappa, till exempel? Kanske Sven. Det har jag sett att Christian heter i andranamn. Men han heter även Björn i andranamn så han kan även.... Ja just. Björn - Barney. Han måste ha hetat Björn. Björn betyder björn förresten. För er som inte visste det.

Tanten med hockeyn svarar inte. Undrar hur gammal hon är? Undrar varför hon inte förstår att jag jobbar med ungdomar. Ungdomar som är oberäkneliga. Idag var det en tant på träningen som hade lila ögonskugga och jätterynkig hud. Jag tyckte hon var rolig att titta på.

Puss!

kent - Töntarna

För att jag tycker om töntar. Och kent. Jag älskar faktiskt kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0