Jävla fredspris

Åttahundratjugoett.

Jag blir lite förbannad när fredspriset går till Obama. Vaddå Barack Obama? Finns det ingen annan som är värd ett fredspris? Någon som gjort lite mer, kanske? USA som alltid ligger i krig (ja; alltid). Är det inte krig med vapen så är det något annat krig. De ligger alltid i krig. Till exempel så har jag undanstyrt väldigt många krig det senaste året. Medlat fred som aldrig förr. Jag törs nog påstå att jag är värd priser mer än vad Obama är.
Men det är bra. Skicka in mer pengar i det landet. Det blir nog skitbra. 

Idag är det fredag och imorrn är det lördagen då vi ska på hockey och samla in pengar till världens barn. Det projektet till exempel... Det skulle må bra av fredsprispengar. 

Puss!

Kings of leon - Sex on fire

För att jag såg den på MTV i morse. Jag älskar MTV.  

Kommentarer
Postat av: fedt.

men hoogan! hur fan kan man dela ut ett fredspris överhuvudtaget när det pågår så många krig och flyktingströmmar ? parodi.

2009-10-09 @ 23:07:34
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Det tar emot att skriva't, men du har faktiskt rätt käre fetto.

2009-10-12 @ 10:18:41
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0