Lena Livs och papayan

Åttahundraarton.

Under helgen drömde jag att jag, Chrille, Mård och Tård var i Mexiko. När vi skulle åka hem så fick Mård för sig att hon skulle smuggla med en papaya som var ungefär en meter lång. Hon sa att det minsann inte skulle bli några problem.

Inatt drömde jag att Mård och Tård köpte Lena Livs (en kiosk som låg där vi bodde). Jag försökte förklara för dem att de inte kommer tjäna nånting på att ha den kiosken. De hävdade att de skulle tjäan storkovan för de skulle sälja något som ingen annan säljer - snus. Mm, det går säkert bra för er om ni köper Lena Livs. Förresten så skällde Lena Livs på mig en gång när jag var typ fyra år och det slutade med att jag kissade på mig. Tack Lena Livs!

Undrar om jag är orolig för mina adoptivföräldrar.

Puss!

The very best - Warm heart of Africa

För att jag har den uppskriven här på en lapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0