Lördagens mål och fredagens Max-mål.

Åttahundratjugoåtta.

Mitt mål för i morgon är att få med Benny ut. Hon ska inte sitta där ute i skogen och bli en bitterfitta (med feta bokstäver). I have a mission. Hon vet det inte själv, men fortsätter det så blir hon (du) faktiskt en bitterfitta. Hoppas inte. Jag vill ju tro att Benny har tillräckligt med karaktär, men bitterfittheten kan nog drabba vem som helst. Jag har till och med erbjudit henne att få ligga lite med Chrille Krok. Så imorrn ska hon med ut och krocka med alla miserabla människor som försöker få ut något av lördagen på en av alla krogarna i stan. Det är liksom mitt lördagsjobb. Har ni något fint att erbjuda så går vi med på nästan vad som helst (Benny vet inte om det heller, men hon går också med på nästan vad som helst).

Idag är också dagen då jag ska snika till mig ett mål mat från Max. Det är kanske den bästa mat jag vet. Det som är finast med Max är att de har flera olika vegetariska rätter. Max for the win.

Idag har jag också träningsvärk i typ.. knäna? Undrar när den riktiga Anna ska komma tillbaka och hålla i gympapasset. Låtsas-Anna tar knäcken på mig för hon vill bara träna benen. Jag som har så tjocka goa ben, det vore ju synd om det försvann.

Puss!

Muse - Feeling good

För att jag hoppas att Ralle börjar få dåligt samvete. (å tänka sig att han ringde precis när jag skrev det här! med en vecka kvar till stormen och grejer).

Kommentarer
Postat av: Tård

Hallå, har du börjat som Giggola?

2009-11-05 @ 21:05:14
Postat av: Tård

Eller hallicka?

2009-11-05 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0