Schweinfest åt folket

Åttahundratjugotre.

Tömmer kameran och det ska enligt datamaskinen ta nio minuter så jag har lite tid att slå ihjäl.... Jag är urusel på att tömma kameran. Det är nog för att vi inte har något bilredigeringsprogram. Hade. Jag har installerat GIMP nu. Men det är säkert ingen idé för sen kommer Chrille på att vi ska ha den andra datorn igen.

Lördagen var ju bra.... Först tråkig hockey där ungarna sa att jag var pinsam som frågade Tommy Samuelsson och Hardy Nilsson om de hade en slant till Världens barn. Tommy Samuelsson hade tre kronor men Hardy Nilsson hade inte ens en blick och ett "tyvärr". I alla fall så såg jag mest fram emot fotbollen och framför allt Kim. Men vad händer då? Offside på offside som vanligt. Jag tror inte att de har gått igenom reglerna för offside i det svenska landslaget. Zlatan verkar tro att han är någon slags änglamänniska så det gör inget om han står offside. MEN DET GÖR DET. Och caveman Anders Svensson, kan du sluta om att prata om att det är dags att lägga karriären på hyllan? GÖR DET BARA GÖR DET. Till och med Rasmus Elm var förvirrande. Tur att Mellbergs skägg är stiligt, annars hade jag inget bra att säga om världens tråkigaste match.

Idag är jag ledig! Nästan i alla fall. Ska bara ringa ett par samtal, skicka några mejl och kopiera lite papper inför imorrn. Gött smör.

Puss!

Babian - Sjung ut!

För att de ska på Schweinfest i Tyskland och kommer med ny platta tjugohundratio.

Kommentarer
Postat av: Marita Alberthsson

"ÅRETS RIS" till Tommy å Hardy! =(( De kanske bara använder sig av Visakort? Fy skäms inga bra föredömen. =((((

2009-10-18 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0