Sluta grina, du skrämmer barnen

Åttahundratrettiotre.

Äntligen har jag Spotify. Tack Marcus! (det var på tiden) Hittills har jag bara laddat med Bear Quartet, bob hund och Timo Räisänen. Det är ju så svårt när man sitter där och ska söka. Jag giller ju allt jag giller.

Snart fyller Christian trettio år. Väldigt snart. Vad ska jag ge honom? Själv tycker jag att en skrikande flygapa är en väldigt bra present. Men den är nog inte så bra i längden. Tips tas emot med öppna armar.

Idag har jag jobbat stenhårt och bra. Varför? för jag ska vara ledig ONSDAG, TORSDAG och FREDAG. Gött och fint som snus. På onsdag ska jag och Isac gå och se Upp. Enligt Maria här borta i korridoren ska den vara väldigt sorglig. Jag som sa till Isac igår att jag är snyggast och perfekt. Vad ska han tro när jag sitter där i biosalongen och bölar? Jag måste lära honom att det är bra att vara känslig, men att det finns vissa gränser.

För er som undrar (vilket jag tar för givet att ni gör) så är min axel-nacke-sträckning mycket bättre. Ta i trä och kasta salt över axeln. Andra axeln då förstås.

Puss!

Bear Quartet - Sweet Beef

För att jag blir liksom besatt när jag börjar lyssna på Bear Quartet.

Kommentarer
Postat av: fitt.

Bear Quartet - Sweet Beef .. det måste vara väldigt gott.

2009-10-29 @ 18:03:49
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: Thor

Dyksaker. Dyksaker. Ge han dyksaker. Dyksaker dyksaker dyekaker dyekasker dyekasker dyeksaer..

2009-10-31 @ 11:03:57
Postat av: hogie

Thorfia: Bra idé! Igår berättade han att han hade dykt när han var snorig och att han fick jätteont i öronen. Det verkar farligt det där med havet.

2009-11-01 @ 15:02:50
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0