Är du gris?

Åttahundratio.

Nu har jag all rätt att vara orolig. Dalmasen var inte på träningen idag heller! MEN VA FAN. Han kan väl inte ha gått och dött?! Jag träffar nån som jag tycker verkar vara lite rolig och så går han och dör?! Ja jag är inte förvånad. Fast jag tror inte att han är död. Han tyckte kanske till slut att det där med att träna klockan sju på morgonen, det är inte så jädra pjåkigt trots allt. Eller så hatar han mig... Han hatar mig för att jag inte skrattar tillräckligt mycket åt hans torra skämt. Jag skrattar inombords, jag lovar!

Nåväl. Idag var det en ny tjej med som kanske kan komma att vara roligare än Dalmasen. För er som har sett Welcome to the Dollhouse... mhm... Hon var (är) en kopia av Dawn. Hur sjukt är inte det? Efter ett tag tänkte jag att hon kanske var där som brukare och att hennes ledsagare var med någonstans i gruppen. Men nej. Jag tror hon var helt ensam. Till slut så hamnar hon så jag kan se hennes feja och då tyckte jag att det var Chrilles kompis fru! Och jag tänkte "jag visste inte att hon var retarded. Vad ska jag göra?". Till slut så förstår jag ju att det inte är Chrilles kompis fru. Tur. Hoppas hon är med nästa gång också. Då ska jag fråga om hon har sett Welcome to the Dollhouse. Hoppas också för hennes skull att hon har bättre skor nästa gång.

Idag är det fredag. Det gillar jag. Nästa vecka ska jag spendera många timmar på buss och tåg så en helg innan det tycker jag om väldigt mycket. Idag ska vi och titta när Isac tränar fotboll. Han tycker inte att fotboll är lika kul som innebandy så det är tur för honom att innebandyträningen börjar imorrn. När jag spelade fotboll och innebandy så tyckte jag att det ungefär var lika kul. Men tjejerna på innebandyn var inte så snälla så jag slutade. Jag började i laget senare än dem och de tyckte att jag fick för mycket plats fast jag inte hade spelat lika länge som dem. Tjejer kan vara så jävla elaka. Hoppas pojkarna är snälla i Isacs lag. Att de inte mobbar honom för att han har svinkoppor i ansiktet. Att de inte säger saker som "du måste bo med grisar eftersom du har svinkoppor!" eller nåt. Jag däremot, jag har all rätt i världen att säga såna saker. Det är lite min uppgift som moster och kristen gudmor. Han måste härdas. Idag ska jag fråga Isac om hans mamma eller pappa är en gris eftersom han har svinkoppor. Jag ska också fråga varför han gömmer knorren i byxorna. Han borde vara stolt över sin knorr.

Puss!

Mew - Why are you looking grave?

För att vi inte har fått tummen ur och spikat tjugoandra november. Än.

 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hur länge ska han ha koppor egentligen?

2009-09-11 @ 15:51:43
Postat av: hogie

Han har fått dem IGEN.

2009-09-12 @ 13:23:09
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0