Man kan bara ramla också

Åttahundraåtta.

Idag har saker och ting gått flyyyyt. Först vaknade jag och drog täcker över mig, en huvudvärk var på väg kände jag. Men, den gick över! Det har nog aldrig hänt. Så det var fint. När jag inte kört bil på länge och vet att jag ska göra det nästa dag så har jag alltid mardrömmar. Inatt drömde jag om min värdelösa körning - men, det gick inte alls fel. Det finaste med dagen var följande konversation

hogie: Jo.. jag tänkte på en grej som vore roligt, men det kanske inte funkar... mitt i natten och så. Jag tänkte om vi kunde köra midnattsbio?
Micke: Inga problem! Jag bor i huset så jag har ju inte långt eller så.

Damn it, vad gött. Bare å tute å köre. Det gick nästan lite för lätt.

Imorrn är det fredag och det I like. Under helgen ska jag läsa klart Manson-boken. Jädrar i lådan vad jag har sugit på den. Jag har dragit ut mer på den än på Kepler. Alla borde läsa Kepler. Förutom Tård, han är så gammal så han hängde liksom inte med i svängarna. Men är du född senare än nittonhundrafemtiofyra så borde du absolut läsa den.

Nu ska jag leta upp ett motljusskydd. För det tycker jag är en bra idé.

Puss!

Muse  -Uprising

För att jag var kär i Matt Bellamy en gång. Antagligen för att han hade rött hår och jag var fjorton (och hade rosa hår. sen lila hår. sen blått hår. sen sa Richard att jag var "punk" då vandrade jag vägen mot det blonda igen).

Kommentarer
Postat av: Tård

Åck?

2009-09-10 @ 20:53:26
Postat av: hogie

Tård: Åck? Jag förstår inte vad farbror menar...?

2009-09-11 @ 14:16:39
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0