Det måste bli större. STÖRRE SA JAG!

Åttahundranittiotre.

Jag älskar Johnossi, jag. Band och artister som jag älskar mest av alla i hela världen:

Håkan Hellström
Oasis
kent
Johnossi
Bo Kaspers Orkester
Muse
Kaiser Chiefs
Timo Räisänen
Pink Floyd
Bear Quartet

Det här var liksom de tio första jag kom på och ändå är Johnossi med. Se dem live. SE DEM LIVE SA JAG.
Dessutom spelar John och Ossi sjukt bra musik på P3 nu några kvällar i rad. MISSA INTE.

Puss!

Johnossi - What's the point

För att det är så bra så jag får ont i magen av ångest över att de inte är större. ("Men de är stora vet du?")

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men det stod ju i receptet att jag skulle riva löken! tydligen ska det vara riven lök i de köttfärsbiffarna. men det var sjukt meningslöst och blev bara en vattnig sörja som fastnade i rivjärnet. så det gör jag aldrig om igen. vuxna med barn som inte gillar lök brukar riva lök för att den inte ska synas i maten, sånt där fjäsk som aldrig hände på vår tid du vet.



jag skyller på alliansen, det är säkert deras fel att Johnossi inte är större! på något vis. fast man kan se det positivt också, för nu behöver man inte höra deras låtar spelas sönder i reklamradion på stormarknader. tänk på det du!

2010-04-28 @ 20:25:49
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Pernilla: Men det fattar du väl att vuxna med barn inte kan riva löken åt ongera! Då smakar det ju bara ÄNNU mer lök! Hoppas du har lärt dig nåt nu.



Bra att du skyller på alliansen. Men tycker man att låtar kan spelas sönder så är de helt enkelt inte tillräckligt bra. Det är en enkel regel att ta till. Hoppas du har lärt dig nåt nu. (p.s. jag tänkte på't och det var då jag kom fram till att kan det lyssnas sönder= inte tillräckligt bra d.s.)

2010-05-01 @ 18:46:39
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0