Spindlar är inte vegetariskt

Åttahundranittio.

Vi är klara med lägenheten. Så jävla gött så det finns inte. Nu ångrar jag flytten djupt. Kommer inte sakna KBAB men lägenheten. Litegrann i alla fall. Gibson längtar efter balkongen. Han hoppar upp och öppnar ytterdörren. Han hatar oss för att vi har tagit bort balkongen från honom. Barbro älskar badkaret. Hon ligger och tittar på vattnet när det rinner ned från kranen. Hon drömmer att hon är på SPA.

Det finns en dam här på jobbet. Hon är beroende av popcorn. Idag berättade jag om mitt beroende av Froosh. Hon försökte få mig att framstå som lika beroende som hon är av sina popcorn. Inte en chans. Hon äter popcorn till frukost. Jag dricker MAX två Froosh i veckan. MAX. Ibland tänker jag på när vi pratade om när Krister bodde i djungeln. Där fick han äta sköldpaddor och spindlar. "Spindlar - det måste väl till och med du tycka är vegetariskt, Jessica?". Nej, det gör jag inte.

Nu har Ralle har sett Muse i San Fransisco. Det var typ samma som på Hovet säger han. Är det verkligen sant, månne?

Jag är så trött. Skulle behöva sova i en vecka. Jävla flytt. Nästa helg ska jag jobba också. När ska jag få sova? När?

Puss!

Timo Räisänen - I got you babe

För att ibland är det bra med kavärs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0