First of the gang to die

Niohundraåttiotvå.

Har länge varit upprörd över att min favoritskribent Marcus Grahn skriver så förbannat tråkigt. Vad hände? Han fick en onge. Jag skiter i din onge, Marcus Grahn. Varje fredag öppnar jag tidningen med iver och tänker "nu jävlar. idag har han skrivit något bra. jag vet'et, jag bara vet'et!". Men nej.

Men så idag hände det.

Erik sa något fint om att Strage hade sagt att det var varje musikskribents död - när de får en onge. Sanning sanning.

Puss!

kent - Ismael

För att "Livet är så kort, så skört, så mystiskt. Hur många människor älskar man egentligen på riktigt under en livstid? Bara ett fåtal, ett ynkligt fåtal. När de flesta av dem har försvunnit förändras ens inre karta"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det här med ungarna gäller väl alla skribenter överlag? de skaffar unge och så blir det bara... barnbarnbarnbarn.



ajdå, är du allergisk mot nötter får du inga rocky road. jag tänkte sätta igång med att göra pepparkakstryfflar imorgon, kanske några såna kan duga? eller har du gjort kolorna själv nu? det borde du!



jimmy har inte heller sett tusenbröder, inte ens nu när jag köpt hela boxen tittar han på det. skandal!

2010-12-19 @ 22:11:44
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

alltså, i vanliga fall brukar ju tåget åka över örebro, men alla de resorna var redan fullbokade. plus att då får man alltid vänta 1 timme i örebro så det tar i alla fall sex timmar, och från karlstad-falun går det bara swebus och de tar 4 timmar, eller tåg över örebro som tar ännu längre tid, så det blir nog ungefär lika lång tid ändå. eller ska ta lika lång tid i alla fall, om man inte får åka omvägen över gävle och sitta där hela natten. vilket ju också kan vara... spännande.



nu har jag lånat ut min tusenbröder-box till mina föräldrar som har vett nog att förstå sig på bra serier! god fortsättning!



ps. jag hörde på radion att de delar ut gratis chips i karlstad på nyårsafton, fy fabian vad fuskigt!

2010-12-29 @ 20:47:00
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0