Inte för mycket begärt med saker och ting

Niohundrasjuttiofem.

I rensandet hittade jag en bild på Isac när han är ganska liten. Jag vet inte hur liten... Kanske fyra eller fem år. På en höft så där.



Guuu va söööööt. Förresten så mår Christian jättedåligt här på bilden. Vi åker virvelvinden och Christian var jättefull dagen innan. Han ville spy. Sa han. Men i alla fall så är Isac jättesöt med öronen som sticker ut så där roligt. Jag tycker för övrigt att det är ganska dåligt av mina syskon att inte ge mig fler än tre syskonbarn. Minst fem tycker jag inte är för mycket begärt.

Puss!

bob hund - Helgen v. 48

För den gick alldeles för fort förbi med tarmproblem och annat onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0