Får. Inte. Sova.

Åttahundrasextiosex.

Mest av allt önskar jag att jag inte hade huvudvärk. Får inte lägga mig i mörker, då somnar jag bara. Så jag sitter här och plågar mig i ljuset och ljudet. Somnar jag så vaknar jag om ett par timmar och sen... ja sen går det ju inte sova. Det vore så mycket skönare om det inte alltid gjorde så inihelvetesjävla ont runt och i och på vänstra ögat. Varenda gång gör det så. Det är så onödigt. Varför kan det inte bara vara normal huvudvärk som andra människor verkar ha? "Det känns som jag har en hjälm på mig". Jag skulle mycket hellre ha en hjälm på mig än att det känns som att ögat är gjort av sten. När jag blir stor ska jag inte ha huvudvärk längre. Det som är bra är att jag iaf inte har ont i huvudet lika ofta längre. Det kanske är för att jag börjar bli stor nu. Kanske en gång i månaden. Det är trots allt överkomligt.

Hahaha! Det blir FIS. Det var kul tycker jag.

Snart är det dags för alla dessa årsmöten. När jag blir stor ska jag bara vara med i PRO. Och kanske Lions. Jag vet inte vad Lions gör riktigt, men de pratar alltid med så viktig röst när jag pratar med dem. De ser alltid lite finare ut än alla andra. Det vore nåt det!

Puss!

Timi Räisänen - Numbers

För att senaste trackslistan är riktigt fin. Putte i parken!

Kommentarer
Postat av: Tård

Prova de yogaövningar som Tård fick med sig från Lidingö!

2010-03-04 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0