När hogan blir stor

Åttahundrafemtiosex.

Har funderat lite mer på vad jag kan bli när jag bli stor. Polis vore kul. Eller målare. Eller en sån som jobbar på Otto Bock (som inte heter Otto Bock längre). Det verkar rätt soft. Idag när jag var där så sa hon "jag ska prata med Maria som är ingenjör här först". Ingenjör i ortopedi. Det är ju rätt soft. Testa ett par MTB-skor först du, skulle jag säga till alla som kom in. Kanske att jag kan bli barnbarn på heltid när jag fått nya gamlingar.

Just nu skulle jag vilja vara på en livespelning med Dundertåget. Det hade suttit som en klick grädde.

Puss!

Dundertåget - Stick och brinn

För att det borde vara större än det är.

Kommentarer
Postat av: Marita Alberthsson

Inget att fundera på!!!!! POLIS!!! Du har lugnet, social kompetens med allt vad det innebär, neutral,mm. Du är så ung å har tiden med dig, vad du än gör tror jag det blir bra! =))

2010-01-07 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0