Heja Stina, heja dalarna!

Niohundratjugonio.

Tema: Gröna saker. Och lite orange.

"Kommer Uruguay att skrälla och dribbla hem guldet i fotbolls-VM 2010?". Jag vill inte utmana ödet, men nej. Det kommer de inte. Det känns nästan som att jag ska på skolavslutning eller nåt ikväll. Det är jämt görspännande med fotbolls-VM. Heja Holland, heja Stina!



Igår tog jag ett mobilkort på balkongodlingarna och skickade till Mård för jag tänkte.. Mja, jag tänkte "HAHA. Det växer minst lika bra på balkongen som i VÄXTHUSET! Helt sjukt". Mmm, ungefär så tänkte jag. Och sen på kvällen så åkte vi dit och lämnade låtsasglas (och Tård sprang för övrigt runt i en kaftan som nån Ebbot). Hör och häpna - det växer faktiskt bättre på balkongen än i växthuset. SKANDAL. Så som vi slet med det där jävla växthuset. Blodutgjutelse och så många svordomar så det räckte för ett helt liv. Men men. Fint ska det va.

På torsdag ska vi gå till Filmstaden och se på Shrek i 3D. Egentligen vill jag inte gå till Filmstaden för DET ÄR SÄMSTA BIOGRAFEN EVER. Jag saknar Sandrews. En bonus är att det är väldigt bra AC på bio. Ett tips för er som vill svalka er och se en film. Shrek till exempel.

En annan fin grön sak.

Puss!

Gåte - Du som er ung

För att jag har blivit som besatt, tack vare Rasmus. Det var kul att du bjöd igen nån gång.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gåte. Det var länge sen.

2010-07-07 @ 10:28:03
Postat av: Tård

Min kaftan är finare än de som Ebbott har!

Jag tror att tomaterna i växthuset blir större och saftigare än balkongvarianten.

2010-07-08 @ 08:51:21
Postat av: hogie

Kamilla: Nu kommer de igen!



Tård: Din är bara bajsbrun.

Tur att både tomaterna på balkongen och i växthuset är mina då. Mer saftiga tomater till mig. Dessutom har mina odlats från frö till tomat. Till skillnad mot de där andra som är färdigköpta plantor. Var är sporten i det?

2010-07-08 @ 11:44:52
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0