Konst...?

Niohundratrettiofyra.

Sover så förbannat dåligt. Jag hatar att sova dåligt. Har lite grottgener kvar. Jag måste sova och äta för att vara snäll. Tänkte att "imorrn SKA jag gå upp tidigt så jag kan somna tidigare". Men nej. Det gick ju inte. När Christian gick upp vid nio så hade jag sovit fyra timmar eller så. Funkar inte. Planen var också att jag inte skule gå och lägga mig förrän han kom hem. Vilket jag trodde var vid halv två. Men så kom han hem innan tolv. Va faaaan...

Ute i museiparken har läskiga Lena Cronqvist en utställning med sina otäcka figurer. Vi var där på premiärdagen och sen dess har jag knappt vågat gå ut igen. Jag vet inte ens varför jag ville gå dit för de tavlorna som hänger inne i muséet... De skulle inte jag vilja ha på väggen. Igår när jag gick genom foton så hade jag tydligen tagit kort på monstren.



Så omysiga statyer! Gå dit på natten med en ficklampa istället för att se Paranormal activity. Mhm, bra grej.

Puss!

Eliza Doolittle - Rollerblades

För att det är roligt att en del fortfarande säger rollerblades. Jag ska börja återanvända det. Helst "rållerbläjds".

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men fy fan vilka läskiga statyer! påminner om en som står här utanför i en park, man håller ju på att kissa på sig när man går där om det är mörkt ute.



jag tror inte att han kan läsa egentligen, det är därför det tar sån tid. han ligger bara där och tittar på bokstäverna. jag kanske ska föreslå högläsning för honom så jag också får läsa...

2010-08-01 @ 11:16:24
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Tård

Alva fick ju spel när hon såg en av statyerna!!

2010-08-01 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0