Miljonprojekt kanske inte är så dumma ändå...

Niohundrasexton.

Herrejösses. Jag ska aldrig mer lägga ut en lägenhetsannons på blocket och bifoga mitt telefonnummer. Folk är brutala! Jag tror våra fina politiker måste göra något åt bostadsbristen. Det är inte okej att folk ringer sista gången 23:10 och börjar ringa igen 7:30. Desperata? Indeed.

Imorrn åker jag på musiknätverksträff och överlämnar visningar åt Chrille. Muahahaha...

Puss!

Razorlight - Vice

För att jag har lyssnat på skrammelrocken hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Che

Själv anser jag att Håkan-jag-bygger-bara-bostäder-i-miljonprisklassen-Holm, borde byta jobb och flytta till Kronoparken.

2010-06-15 @ 22:46:13
Postat av: hogie

Kronoparken? Har du varit på Våxnäs de senaste fem åren? Där om någonstans borde maktgalne Håkan bo. Fast jag tycker att alla dåliga värmlandspolitiker kan flytta till Rynkeby (Vågmästaren) och försöka leva där när vattnet står dem upp till knäna.

2010-06-16 @ 08:57:36
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Med K-parken menar jag att han borde flytta dit för att få perspektiv på saker och ting, att det går alldeles utmärkt att bo i hyreslägenhet med fler maträtter i granntrappen än bara rotmos och fläsk och att man kan hälsa på folk som har andra efternamn på dörrarna än de som slutar på

-sson eller inleds med Von.



2010-06-16 @ 09:34:33
Postat av: Che

Men visst, efter det får han gärna svälja insjövatten på Vågmästaren.

2010-06-16 @ 09:37:59
Postat av: ulli

Vadå lägenhetsvisning? Ska ni flytta igen?? Eller har ni inte blivit av med den gamla på Brogatan än?

2010-06-16 @ 10:06:54
Postat av: hogie

Che: Hehe, vad svensk du är. Jag kallade dig inte rasist, inte ens indirekt :). Förstod vad du menade - men jag tycker att det fortfarande är för mycket skitprat om Kronoparken. Våxnäs är det nya Kronoparken. Men ja... Han kanske nog flytta runt lite i de olika stadsdelarna överhuvudtaget.



Ulli-Gulli: Förvirrande va..? Nä, vi har fått trean på botten i huset. Vi var och tittade på den för två år sen, men då fick vi den inte. Så nu när de som bor där frågade om vi ville ha den så var det bara... JAJAJAJAJAJA. Så vi ska bara flytta ned alla grejer :).

2010-06-16 @ 10:22:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: hogie

"han kanske nog". En kan ju tro att hogan själv har bott på Kronoparken!

2010-06-16 @ 10:24:42
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

"Vad svensk du är"... hmm..?! Jag tycker snarare att det är Holm som är svensk. Illa svensk.

2010-06-16 @ 10:48:34
Postat av: hogie

Che: Med det menade jag att du var tvungen att försvara dig... :)

2010-06-16 @ 11:44:21
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Jo jag förstod det :) Åh andra sidan kanske det är du som är svensk som antog att jag försvarade mig, när jag i själva verket förklarade mig :) Fast har jag riktig svensk otur nu så ses väl även detta tal som ett i försvarandets anda :)

2010-06-16 @ 11:57:33
Postat av: Che

Hur som haver, jag antar att vi är någotsånär ense om att HH borde göra något annat i alla fall, oavsett var?! :)

2010-06-16 @ 11:59:28
Postat av: Che

Helvete.... Nu måste jag förklara mig igen: Konsensus är inte eftersträvningsvärt... jag bara menade att vi, liksom mot fästingarna, borde gå i enad trupp för att utrota HH:s fastighetsbyggen i stan.

2010-06-16 @ 12:00:56
Postat av: hogie

Che: Ja, vi är ju några stycken - men han lyckas klamra sig fast ändå. Det är HH som är fästingen. Det är väldigt lustigt med politikerna i det här länet. Jag undrar så ofta... "varför?".

2010-06-16 @ 12:44:33
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: hogie

P.S. För den som är intresserad av byggnadsfrågorna i stan så var det en väldigt fin ledare av Peter Franke i VF idag D.S.

2010-06-16 @ 12:45:44
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Jag hoppar genast över till VF! När vi ändå är inne på tidningstips och dylikt, kan jag passa på att smygannonsera för www.ettklickforskogen.se. Där kan jag i alla fall göra något som kontrasterar Karlstads idiotiska 100 000-invånareplaner. Färre kalhyggen och bostadsbyggen i Karlstad! Mer skog åt folket!



Tack!

2010-06-16 @ 16:39:19
Postat av: hogie

Che: Egentligen hoppas jag naivt att alla som läser min blogg redan vet om ett klick för skogen. Men sån reklam är alltid okej. Jag är inte bara stark - jag är snäll också.

2010-06-17 @ 22:09:18
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Zicken tur!

2010-06-18 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0