Nej Bubben, det är du inte

Niohundratio.

Bubben: Jag är FET och jag är FUL. Jag kan lika gärna gå och dö!
Sewdet: Nej Bubben! Det är du inte!

Jag är så pröppmätt att det inte är kul nånstans. Idag när jag skulle börja mitt nygamla liv och allt. Står inte riktigt ut med att jag har blivit en liten tjockis. Inte för att jag har något emot tjockisar men jag har mycket emot att jag är en tjockis. Det är sen jag började på det här nya jobbet. Man går upp tjugo kilo när man börjar här, har de sagt hela tiden. Nu har jag kanske inte gått upp tjugo kilo men jag skulle lätt kunna göra det utan att ens behöva anstränga mig. Tur att inlinessäsongen har börjat. Igår skulle jag åka med jag hade skoskav. Det får kanske bli ikväll. Jag gick i alla fall till jobbet idag. Det är bättre än att cykla.

Jag vill sova också. Man kan bli tjock av sömnbrist. Det är nog därför. Jag får aldrig sova. Inatt när jag PRECIS hade somnat så vaknade jag av att någon stod naken i köket och gjorde mackor mitt i natten. Inte okej.

Annat som inte är okej: kent som Singstar.

Puss!

The Who - Who are you

För att det är juni nu och The Who är sommar'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0