Det går sakta för Kylie och hon med hamburgarna

Åttahundrasjuttiofyra.

Det är nästan aldrig värt att slå på MTV. Förutom på dagtid! På kvällen är det aldrig musik. Det är oftast bara snygga tjejer som är på en cool fest, killar som inte har förstått att Jackass inte är roligt längre, konstigaste programmet: Made eller så är det Cribs. Aldrig musik. Förutom på dagarna! Det är jätteroligt. Rewind är bra. Som nu - White Stripes. Fast jag tycker det är kul med nya låtar också. Nästan allt låter och ser likadant ut, men det är ju flådigt. Jädrar vad flådigt. Jag gillar flåd. När jag blir stor ska jag bli flådig. Som hon husfrun som gör reklam för hamburgare på Max. Hon låter flådig. Och korkad. Kan inte bli bättre. Kenneth på jobbet säger att hon alltid har läppstift också. Klart hon har, det har man när man är flådig.

I morse var det Will Smith - Men in black. Det tyckte jag var kul. Då låg jag här och log mellan smärtorna. Tack MTV.

Kommer du på botemedlet mot mensvärk inom en väldigt snar framtid så är jag beredd att finansiera. Jag kan sälja av lite prylar. Vi kan tömma studion, då kan vi nog få ihop några tusen.

Puss!

Kylie Minogue - Slow

För att den är på MTV nu. Så himla konstig bet. Själva beten är väl inte konstig men... Hela grejen är konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0