Jädrar. Så bra.

Åttahundraåttiotvå.

Först är jag alldeles lycklig över att filmatiseringen av Veronika decides to die var så väldigt bra. När den är slut och jag slår på teven så är Stereophonics där. Oförskämt bra avslutning på den häringa lördagen.

Stod och valde mellan Veronika... och Allt för min syster. Men herrejösses. Det är sällan en film är bättre än boken. Paulo Coelho är ingen mästare på att måla upp bilder direkt. Men jag tror det var musiken som gjorde det. Jädrar vilken bra musik det var. Det var så bra så jag tycker ni ska se den bara för musiken.

Puss!

Stereophonics - Dakota

För att det är fint som snus med fina band som gör bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0