Tack, Aftonbladet!

Åttahundrasjuttiosju.

Lite roligt är det att syrran har snubblat och brutit ett ben i foten. Mindre roligt är att hon måste gå med gips i sex veckor. Men själva olyckan är ju lite rolig. Ibland får jag skäll av morsan för att jag tycker det är roligt när folk slår sig, en gång skrek hon till exempel "Du måste sluta skratta när folk slår sig!!!", med etthundra utropstecken efter det. Och så hade hon jättearga ögonbryn när hon vrålade det. Fast jag förstår inte riktigt varför. Jag slår mig själv ofta och ni får jättegärna skratta åt mig, det gör faktiskt inget. I fredags till exempel. Då vurpade jag omkull. Tyvärr så tror jag inte att det var nån som såg. Men jag önskar det, för deras skull.
Hoppas i alla fall att syrrans fot blir bra nån gång. Sex veckor med gips. Hör ni hur tråkigt det låter? Hon kan inte gå till jobbet på sex veckor. Jättekul. Verkligen. Ännu roligare blir det när hon är ensamstående med en sjuåring. Wiiiiii....

I fredags (tror jag det var) så var Plura på ettan för att han hade - hör och häpna - köpt kokain. Va, har Plura köpt kokain? DEN Plura?! Det kan vi väl aldrig tro! Tack Aftonbladet för att ni är upplysande med fräscha och nya nyheter. Jag förstår väl att de hade den nyheten bara för att Kalla fakta hade ett program om kokain (är farligt farligt, ecstasy är också - farligt). Och för att Plura har ett sprojlans nytt matlagningsprogram. Men ändå. Alla vet väl att Plura är en gammal... pundare? Det måste ha hänt något annat i världen än att Plura knarkar? Tror't.

Idag har jag haft sovmorgon. Jag hade nästan glömt hur det kändes. Nu minns jag. Skönt.

Puss!

Eldkvarn - Partyfeber


För att han har väl det. Plura.


Kommentarer
Postat av: Marita Alberthsson

Moster ska ta hand om Madde så gött jag kan!!! ;D

2010-03-17 @ 15:56:31
Postat av: hogie

Det låter bra det.

2010-03-18 @ 13:54:43
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0