Litar inte på någon.

Åttahundranittionio.

Det ramlar in mystiska mejl i min mystiska mejllåda.

Annars är vi rätt nöjda över att det är halvdag imorrn, sen ledigt och Håkan tio år som artist. Jag lyssnar på Håkan varje morgon när jag cyklar till jobbet. Men idag ploppade Kaiser Chiefs upp och gitarrerna lät som Oasis så idag måste jag lyssna på Oasis på Spotify.

För övrigt så fick jag med kollegorna på planen att skicka alla rådjur till jägarnas trädgårdar. Förutom Maria? Maria sa "det låter som en prinsessaga". Jag tror att hon kanske är med i vargjägarnas nätverk?

Puss!

Oasis - Go let it out

För att det är synd att SOTSOG fortfarande verkar lite småhatad.

Kommentarer
Postat av: Che

Du jobbar på bra med utrotningsarbetet ser jag. Good! En fundering bara... om jägarna får alla rådjur, du tror inte att de skjuter av dem illa fort då (vi minns väl alla Runar i badrummet med geväret?). Det vore lite synd tycker jag. Jag skulle som sagt hellre vilja att våra vackra rovdjur i skogarna fick smaska rådjursstek.



Om vi har tur, skakar bara rådjuren av sig fästingarna, snabbt snabbt, i jägarnas hammockar, och försvinner sedan lika fort från platsen, innan kulorna i deras nackar sitter som smäck. Har vi ÄNNU mer tur, får sedan jägarna ALLA fästingarna på sig. Mohahahaha!

2010-05-11 @ 21:44:32
Postat av: hogie

Mhmm, jag fick den inputen på jobbet igår också. Att jägarna skulle skjuta ihjäl rådjuren. Med referens till en man i korridoren som sköt en älg i sin egen trädgård (som för övrigt blev en scen i Smala Sussie).



Jag tänker att det bara är att chansa. Det finns ett par logistiska problem som vi måste lösa. Hur vi ska få rådjuren till jägarnas trädgårdar och hur vi får reda på vem som är jägare.

2010-05-12 @ 09:29:31
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Jag är bra på att vara mullvad och agera infiltratör, så det där med att få reda på vilka som är jägare, det borde vara förhållandevis lätt att ordna.



Svårare är det där med rådjursmarschen till jägarnas bungalows... Du besitter möjligtvis ingen egenskap att gestala rådjursbock? Det vore ju toppen om du kunde leda hela rådjursflocken dit vi vill tänkte jag...

2010-05-12 @ 12:22:02
Postat av: Che

Runar kanske var i sovrummet förresten, när han sköt "sitt" rådjur? Eller minns jag fel? Min hjärna har vissa problem att lagra Livets Ord-information.

2010-05-12 @ 12:25:00
Postat av: bastard

jägermeister?

2010-05-12 @ 22:16:02
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0