Pengabrorsan

Niohundra.

Jag skulle behöva tre band som är aktiva i Kristinehamn innan klockan... ett. Ge mig. Ge mig fler än tre. Ge mig tio. Gillar inte ungar som bara svarar på mejl eller facebook eller myspace och som inte ger mig ett telefonnummer eller så vågar de inte ringa upp mig. Sen sitter de vid datorn typ... varannan dag. Ring! Allt skulle vara så mycket bättre med ett telefonnummer. Då skulle jag ha kanske elva band i Kristinehamn nu. Inte riktigt. Men i alla fall fyra.

Idag när jag kom till jobbet så var det helt tomt här. Jag fick panik och trodde att jag tagit fel på dag. Sen blev klockan jättemycket och då... KAFFET VAR SLUT. Hata Hagahallen. Jag fick gå dit och köpa kaffe. Egentligen vill jag inte köpa något på Hagahallen. Men nu har i alla fall chefen kommit. Hon hade "missat bussen". Pffft.. säkert. Hon är säkert med i vargmördarnätverket. Hon har säkert varit upp hela natten och jagat varg.

Idag lyssnar jag på Moneybrother och Magic Moments är världens bästa låt. Den finns inte på Spotify. Kanske att den finns på premium, men jag sa upp det för ett tag sen. Men nu lyssnar jag ju massor på spotify igen och borde kanske återuppta premium...? Tror't.

Åter till Kristinehamn.

Puss!

Moneybrother - It's been hurting all the way with you Joanna

För att den är tredje finast efter Magic moments och Under bordet

Kommentarer
Postat av: Che

http://web.telia.com/~u55014483/index.html



Prova med Hornmusiken.

2010-05-12 @ 12:27:13
Postat av: Che

Eller Misconduct?

2010-05-12 @ 12:30:44
Postat av: Pernilla

oj oj, uppsägning av vänskap är faktiskt riktigt hårda grejer! då vet man att man ligger risigt till, vad har du gjort för ont mot din syrra egentligen?



jag gillar mest att blocka folk, POFF! så är man liksom helt borta från allting för dem på facebook. helt fantastiskt!

2010-05-13 @ 15:42:22
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0