Tror det regnar jämt hela tiden.

Niohundraett.

Idag väckte Gibson mig klockan halv tio. Helt okej.


Mmm.. Jag älsker å slicke mig själv i näsan.

Idag har jag varit förbi i stadshotellet där Djurens rätt håller sin riksstämma i år. Det är kul att de har förlagt den i Karlstad tycker jag. Djurens rätt är bra. Det är också roligt att det fortfarande finns folk som säger "äter du inte kött?!" eller "äter du inte godis som det är gelatin i?!". De borde gå på ett möte med Djurens rätt någon gång. Där framstår jag som värsta djurplågaren. Det var drygt etthundrafemtio anmälda så det kan bli en riktigt spännande stämma. Bli medlem du också, vettja.

Jag har fått massa finnar. Allt är hormontabletternas fel. Jag vet'et jag bara vet'et. Det ser nästan ut som att jag har vattenkoppor. Fast egentligen inte. Jag hade vattenkoppor när jag fyllde femton. Jag ville dö. Hoppas att du slipper få vattenkoppor när du är stor. Men finnar när man är tjugofem är inte så jävla kul det heller.


Det var tider när det var sol ute. Jag längtar. Nästan lika mycket som Gibson. Då får han gå ut i koppel igen.

Nu ska jag virka en ruta till mormorspläden. Jag har gjort ungefär tjugofem rutor.

Puss!

Magnus Carlson - Jag ber dig

För att jag tycker det är kul att Petter och Magnus Carlson gör hockeyreklam tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag har fått en massa finnar på ryggen. Aldrig haft tidigare. Mina syskon hade rejäla när de var tonåringar, jag får mina nu...?!

2010-05-14 @ 00:20:15
Postat av: hogie

Kamilla: Fast jag vet vad mina beror på, för jag har börjat äta hormonfyllda äckliga tabletter. Men vet du... Christian har också fått massa finnar på ryggen! Det kanske är en trettioårsåldernepidemi?

2010-05-14 @ 15:43:06
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Jag ville mest belysa att finnar när man snart fyller 30 inte är så himla roligt det heller... Jag har en kompis som fick en massa finnar på ryggen när han under en period drack mycket apelsinjucie, så jag försöker undvika det nu. Vet inte om det hjälper, dock. Kanske är åldern.

2010-05-17 @ 08:22:33
Postat av: hogie

Kamilla: Så klart att det inte är så roligt... När solen kommer så brukar det bli bättre. Fast ni har väl massa sol nu? Era norrgrisar.

2010-05-17 @ 11:58:11
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

En MASSA sol har vi!

2010-05-18 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0