Man ska inte mobbas

Niohundrasextiofyra.

Idag kommer Chrille Krokig hem och filen ser ut så här


Jag öppnade filen. Så tänkte jag att, jag hinner nog äta upp den innan han kommer hem. Då hinner han inte mobba mig för att jag är värdelös på att öppna såna förpackningar. Men sen så... Jag hinner nog inte äta upp filen. Så då gjorde jag en jättesmart tejpning. I hopp om att det inte skulle synas. Men det gör det ju. Av någon anledning.

Jag vet inte varför jag inte kan öppna mjölkförpackningar som en normal människa. Det måste vara nån genetisk defekt. Fast min bästa teori är ju helt enkelt att jag inte dricker mjölk och därför har jag inte heller nån större erfarenhet.

Om jag äter filmjölk till lunch OCH mellanmål så kanske den tar slut.

Puss!

Stone Roses - What the world is waiting for

För det var musiknostalgi igår.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-11-05 @ 09:50:08
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Marita

Du har inte funderat på att använda en sax när du öppnar även om det står riv på förpackningen... ;))

2010-11-05 @ 13:04:41
Postat av: hogie

Som sagt så öppnar jag inte så ofta så jag ser det som ett allvarligt i-landsproblem.

2010-11-08 @ 11:06:56
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Mer som ett allvarligt relationsproblem kanske...

2010-11-22 @ 01:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0