Det var tider det, när jag var lesbisk

Niohundrafemtiotre.

Hoho. Nu tänker jag på en kräftskiva i somras. Eller förra sommaren. Jag minns inte.
Göbbe: Så.. Du äter inte kött, du röker inte, du dricker inte sprit och du är inte med i körka?
hogie: Jag är lesbisk.

Gu va roligt det var. Han var rolig, den där gubben. Han hade hängslebyxor. Sen tror jag vi lurade honom att jag bara åt fallfrukt också.

Puss!

Kings of leon - Use somebody


För att jag önskar att Kings of leon var här hemma hos mig. Nu!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe :)



Sv: Ja, härligt när det händer lite roligheter då man är lite nere! Tack ska du ha!

2010-10-15 @ 12:50:59
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Marita

Hahah... Gôbben har ff. hängslen å det roliga är att han är verkligen GÔBBE men är sambo med en riktig "snärta" ;)) Kräftskivan var förra sommaren. Du gjorde historiken kortfattad... mkt var det mellan alternativen å utfrågningarna, det han inte gillade var att du åt upp maten som kossorna skulle ha för du tjuvade ju på ensilagesäckarna... tro inte att han har glömt dig!!! ;))

2010-10-19 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0