Patrioten slår till

Niohundrafyrtiosju.

Idag är det riktigt gött höstväder. Idag slog det mig att jag ska till Sundsvall på torsdag. Såg i Blaskan igår att det hade varit tre decimeter snö en liten bit utanför Sundsvall. Mhm. Kanske skulle packa snöplogen?

Idag har jag tänkt mycket på Starboys och Anonyma Ninjor. Det var typ det roligaste med Starboys. De var ju inte alls anonyma! Håkan och Preben och allt vad de hette. Sjukt kul. Och dansbandet var också sjukt kul. Banana Splitz. "Borta bra men hemma bäst - jag tar med en häst". Jag hade nog alldeles för höga förväntningar på stjärnpojkarna men. Var det inte lite väl mycket... fars? Det här är inte Varberg. Det här är Värmland och här vill vi ha det lite roligare och lite bättre. Som anonyma ninjor.

Jag tar med en snel hest.

Puss!

Detektivbyrån - Nattöppet

För att göra det här inlägget lite extra patriotiskt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vi har en snickare från värmland på jobbet nu som... snickrar, jag fnissar som en liten skolflicka varje gång han säger nåt. hihihi.



men kan man vara annat än hysterisk när det kommer till musikquiz? vi hade gbg-tema (jag ville ha gbg-tema på hela festen, bara musik från gbg, servera godisfiskar och sånt, klä ut sig till oldsberg och sånt men jimmy fegade ur så till sist blev det bara ett quiz) med bara artister från gbg och sen följdfrågor om varje artist. det var nog lite för svåra frågor dock, vinnarlaget hade 21/38...

2010-09-27 @ 17:28:24
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

äh, boxningen bryr inte jag mig om. jag gillar primo paolo och all pasta han lagar med sina fastrar, fast mest gillar jag när han är programledare för robinson och inte håller på och pjoskar med de tävlande som anders lundin utan säger saker som: "hur fan kan ni vara så dumma så ni åker till robinson utan att ta reda på hur man gör upp eld?" och sen ligger under ett parasoll och dricker drinkar medans de tävlar skiten ur sig. primo paolo!



fast det blir bara suddigt för mig utan blixt. idag försökte jag helt utan blixt, och sen med handen för blixten. med handen för blixten blev bilden helt röd? jag kan nog helt enkelt inte fota utan blixt när det inte är ljust ute. och nu kan jag inte ens skylla ifrån mig på kameran längre... damn!

2010-09-28 @ 23:01:07
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0