Goda saker som är goda

Niohundraåttiofem.

Kom på att jag ju inte har berättat om en julklapp som jag tyckte var finurlig och trevlig. Den var från mor och Christian sa "Jag trodde ni hade fått en varsin spritflaska". Han önskade kanske det. Men vi fick en burk. Så här fin.



Med en lapp



Och efter att jag ansträngt mig lite grann så blev det görgoa muffins. Alltså - minimal ansträngning - värsta goa muffins.



Så här i efterhand önskar jag att vi inte ätit upp dem så fort. Det var en himla bra julklapp tyckte jag. Alla bara "Vaaa... åhååå. Gott!" och så vidare.

Nu är farsan i Kosovo. Hoppas han hälsar honom att vi saknar honom och tycker att han var den finaste katten någonsin!

Puss!

Alphabeat - Fascination


För om jag skriver en poplåt nån gång då vill jag att den ska vara så bra.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

såna där burkar funderade jag på att ge diverse folk i julklapp, men så tänkte jag att de skulle tycka att jag var dum i huvudet för att de säkert inte gillar att baka ändå... eller nåt.



fast det var nog snarare såhär, att när jag var 13 så kanske det fanns en eller två Kent-låtar som jag tyckte att var bra. men sen på gymnasiet när de spelade den där musik nonstop, på NRJ eller RixFM eller vad tusan det nu var de spelade i skolcaféterian, och de spelade den MINST en gång i timmen så började jag utveckla en allergi mot Kent och sen dess tycker jag bara att alla deras låtar låter... gnällgnällväldigtkonstladesvåratextergnäll. och nu kan jag inte ens tycka att låtarna som var bra när jag var 13 är bra längre. inte ens minsta lilla av nostalgiska skäl. Pelle däremot, MMMM PELLE!



nej, jag tycker inte att jag är gammal som i gammal, jag fattar ju att 26 inte är gammalt. men däremot kan jag tycka att jag är gammal som i: "borde jag inte fått lite mer ordning på mitt liv nu?"

2011-01-19 @ 19:26:13
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0