När jag var omedveten om synfelet

Niohundranittioett.

Oh my lord. Janne Bark. Har kommit till insikt om att.... ja, det är nog som optikern säger. Jag ska ha glasögonen på mig hela tiden. Jag har fått en FET "jag-anstränger-ögonen"-rynka.

VEM är det som snott mina fina orange/bruna Tommy Hilfiger-glasögon?! Jag kommer aldrig hitta ett par så fina igen. Så rynkan kommer bli ännu djupare!

Ångestlördag.

Puss!

Eldkvarn - Pojkar pojkar pojkar


För att jag köpte skivan och sen läste jag att den är till alla de som upptäckt Eldkvarn på senare år. Jaha, men hur kunde ni välja de låtarna till skivan då? Jag ska göra en egen skiva till er som upptäckt Eldkvarn på senare år.

Kommentarer
Postat av: Che

Jag har (kors i taket och gröna grodor i dammen!) ett par bruna glasögon. Kolla in Robert La Roche´s hemsida. Det kanske inte är din grej riktigt, men jag fann mig ett par riktigt fina där.



Vad består ångesten i?

2011-01-29 @ 13:44:00
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Che

Mina är i plast, måste jag tillägga. Kaniners!

2011-01-29 @ 13:46:05
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: hogie

Grejen är att jag köpte nya glasögon ganska nyligen. I våras var det nog. MEN... jag kände när jag gick från optikern att "njae, jag är nog inte riktigt nöjd". Jag köpte då ett par svarta, riktigt feta bågar och ett par med tunna silvriga bågar. Ganska snygga faktiskt. Men det är nog bruna jag ska ha. Ska kolla in ditt tips!



Klart de ska vara i plast. Det är himlans bra.

2011-01-29 @ 19:11:59
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: hogie

Ångesten ja. Den består nog i att jag aldrig kommer trivas i glasögon. Hade linser ett tag på högstadiet men det är inte skitkul det heller.

2011-01-29 @ 19:15:04
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ska inte optiker vara värsta bästa experterna på att hitta glasögon som man trivs i? det säger de ju alltid på reklamen!



är jimmy lite sjuk? tjaaa, han är ju från tidaholm. och innan jag omvände honom var han ju moderat. plus att hans farmor är från finland. så ja, han är nog lite sjuk. men man får väl tycka om honom ändå, han gillar ju trots allt håkan nuförtiden så han börjar väl tillfriskna.



jamen på den tiden fick ju kidsen vara dagbarn skittidigt, stackars barnet kunde ju inte ens gå när han blev bortlämnad till oss... fast det kan ju inte barnen på dagis heller nuförtiden, men det är kanske inte så stor skillnad på 10 månader och 12 månader iofs.

2011-01-31 @ 13:34:17
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0