Det går trött it!

Ettusentjugoett.

Idag när jag cyklade till jobbet och funderade på vilken religion jag ska ty mig till. Då kom jag på det. Jag kan inte ha någon religion. Vem vill bli uppäten av en sån här


Trolljegeren

Jag vet inte om det bara gäller kristna människor. Men jag tänker att om man åker till ett annat land så är det kanske den största religionen som trollen inte gillar.

Skönt. Då blev det ännu en sak jag slipper oroa mig för.

Puss!

Stefan Sundström - Boy-Boy ville sjöman bli


För att jag inte riktigt har landat i spelningen i går. Kan det vara så att jag varit jämt dretfull på tidigare Sundström-spelningar? Tyckte iaf att herr Sundström var lite väl.... förvirrad. På ett ocharmigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0