Streets like a jungle

Ettusentvå.

En sak som var bra igår, efter att jag var så himla arg på att Daniel Adams-Ray verkligen borde lära sig att inte sjunga dåligt, var att petre skärpte till sig. Det kom massa bra låtar. Thåström sjöng Fanfanfan och de spelade inte Glasvegas nya världens sämsta låt. Den är så dålig att jag vill gråta när jag hör den. Euuufoooriaaaa... Har du ont nånstans?

Idag spelade de Blur också. Och när jag var ungefär tolv då fick man absolut INTE lyssna på Blur om man lyssnade på Oasis. Det var skam och skandal om man ens nämnde Blur. Men nu är jag stor och kan lyssna på både Blur och Oasis. Tur.

Puss!

Thåström - Fanfanfan

För att jag blir lika förvånad varje gång att jag tycker den är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0