Bekymmer med prickar

Ettusentrettiosex.

Hallå!

Jag har ett bekymmer. I form av en röd prick.



På mitt ganska så sprojlans nya fasta vidvinkelobjektiv är det EN RÖD PRICK. En död pixel? Ja jag vet inte. Vet du? Det syns inte på de här bilderna men... där jag markerat, där är den onda. Irriterande. Störande. Jobbigt.

Idag fick jag ett mejl där det stod att jag är världens bästa musikkonsulent. Det är inte illa det. Med tanke på att vi (tror jag?) bara har studieförbund i sverige så finns det ju inte så supermånga att välja på. Men ändå. I och med detta bjuder jag på ett klipp från musiknätverksträffen förra veckan. Ingen hade sinnernärvaro nog att filma när vår grupp uppträde. Så jag tar det näst bästa. Bengans grupp.



Det är fredag och jag är ensam hemma och har sett Håkan Hellström. När jag var femton hörde jag honom första gången. Nu är jag tjugosex. Det är skillnad. Fast Håkan är kanske det enda som är samma hos mig.

Puss!

Håkan Hellström - Mitt Gullbergs kaj paradis


För att musiken rullar och du glömmer allt du saknat på dan


Kommentarer
Postat av: Pernilla

men åh, hur hemskt var det inte med den där stackars tjejen som hade en konstig psykopat-pojkvän så hon fick lov att springa och stänga av håkan varje gång hon hörde steg i trappan för hon var rädd att det var hennes kille som skulle bli arg på henne. jag vill bara ge henne en lång, lång kram och en god kaka.

2011-10-10 @ 22:01:15
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Det var verkligen jättehemskt. Hemskt för honom också att behöva vara svartsjuk på Håkan. Känns som han behöver en kaka om han ser en gammal gubbe (Håkan) som är känd, har fru och barn som ett hot.

2011-10-11 @ 16:12:24
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Tård

Som jag alltid hävdat, ALLA kan sjunga, dock var väl inlevelsen inte den bästa.

Det ser ut som att din röda prick sitter på samma ställe i bilden så en död pixel är nog inte osannolikt, garantifråga?

2011-10-17 @ 08:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0